Otázky týkajúce sa objednávky

Ako si môžem objednať?

Pridajte vybraný produkt do košíka tlačidlom „Pridať do košíka“ a potom kliknutím na ikonu „Pokračovať na dopravu a platbu“prejdete na stránku pokladne. Sem zadajte svoje fakturačné a dodacie informácie a po prijatí Všeobecných zmluvných podmienok kliknite na tlačidlo „Odoslať objednávku“. Viac informácií o procese objednávky nájdete TU: Objednávka a dodanie

Aké mám možnosti platby za objednávku?

Pri objednávke si môžete vybrať z viacero možností platby:

Na dobierku
Hotovosť priamo kuriérovi alebo platobnou kartou.

Platba online TrustPay
Našim zákazníkom ponúkame bezpečnú možnosť platby online cez platobný systém TrustPay.

Platba kreditnou kartou TrustCard
Bezpečné platby platobnými kartami sú zabezpečené prostredníctvom platobnej brány TrustPay.

PayPal platba
Prostredníctvom systému Paypal môžete platiť dvoma spôsobmi: embosovanou debetnou kartou a identifikačným číslom PayPal, ktoré môžete použiť na dokončenie platby objednávky na zabezpečenom rozhraní služby PayPal.

Bankový prevod
Platba sa vykonáva priamo na náš bankový účet. Po zadaní objednávky od nás dostanete systémovú správu na uvedenú e-mailovú adresu, v ktorej nájdete podrobnosti o prevode

Viac informácií sa dočítate v sekcii Možnosti platby.

Aké sú možnosti doručenia?

Naše produkty posielame kuriérskou službou DPD. Osobný odber nie je možný.Viac informácií o dodacích podmienkach nájdete Tu: Dodacie podmienky

Mám možnosť platiť na dobierku?

Áno, kuriérovi môžete zaplatiť v hotovosti alebo platobnou kartou.

Produkt, ktorý sa mi páči nie je na sklade. Čo mám robiť?

Môžete sa prihlásiť na e-mailové upozornenie na stránke produktu, ak v súčasnosti nie je na sklade. Hneď ako bude znova k dispozícii, budete o jeho dostupnosti informovaný. Doobjednanie a následné doplnenie trvá zvyčajne 1-2 týždne.

Omylom som zadal nesprávne fakturačné údaje. Čo mám robiť?

Prosíme, aby ste nás čo najskôr upozornili na opravu, napíšte nám na e-mailovú adresu shop@hellowatch.sk a my faktúru opravíme.  Do e-mailovej správy nezabudnite zadať číslo vašej objednávky, ktorý nájdete v potvrdzovacom e-maily (napr. #12345).

Sú ceny uvedené vrátane DPH?

Áno, v našom internetovom obchode sú uvedené ceny vrátane DPH (20%)

Je potrebné sa zaregistrovať pred objednávkou?

Nie je potrebné, môžete poslať objednávku aj bez registrácie a vytvorenia účtu.

Otázky týkajúce sa doručenia objednávky

Ako dlho trvá dodanie?

Dodacia doba je 1 – 2 pracovné dni, často je balík doručený už deň po objednávke. Ak sa predpokladaný čas dodania líši, určite vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.

Koľko stojí poštovné?

Poštovné je v prípade objednávky na dobierku 4,39 € a pri oline platbe vopred prevodom alebo kartou 3,59 €. Zahŕňa náklady na zaslanie kuriérom, balné, náklady pri platbe na dobierku a poistné.

Ako a kedy dôjde k doručeniu objednávky?

Po doručení zásielky kuriérskej službe dostanete e-mail a SMS správu o predpokladanom čase doručenia. Kuriér sa pokúsi doručiť balík dvakrát, takže keď sa prvýkrát nenachádzate na adrese, ktorú ste uviedli, skúsi ho doručiť aj nasledujúci deň. Doručenie sa uskutoční v pracovných dňoch od 8:00 do 17:00.

Je možné doručiť produkt na idú adresu ako je fakturačná adresa?

Áno, dodaciu adresu uveďte pri objednávaní kliknutím na „Doručenie na inú adresu“. Ak ste zadali nesprávnu adresu alebo by ste ju chceli zmeniť, okamžite nás o tom informujte prosím na e-mailovej adrese shop@hellowatch.sk.

Zadal som nesprávne údaje. Čo mám robiť?

Objednávky sú spracovávané do 24 hodín. Prosíme vás, aby ste nás ihneď po zistení chyby   informovali na e-mailovej adrese shop@hellowatch.sk. Do e-mailu nezabudnite zadať číslo vašej objednávky, ktorý nájdete v potvrdzovacom e-maily (napr. #12345).

Objednávku som zadal, ale potreboval by som zmeniť dodaciu adresu. Čo mám robiť?

Objednávky sú spracovávané do 24 hodín. Prosíme vás, aby ste nás ihneď po zistení chyby   informovali na e-mailovej adrese shop@hellowatch.sk. Do e-mailu nezabudnite zadať číslo vašej objednávky, ktorý nájdete v potvrdzovacom e-maily (napr. #12345).

Bude ma kuriér kontaktovať?

Áno, dostanete SMS správu o očakávanom dátume doručenia, resp. ak vás kuriér nemôže nájsť na dodacej adrese, bude vás kontaktovať telefonicky.

Môžem sledovať stav zásielky?

Áno, po odoslaní vašej objednávky vás informujeme e-mailom. Ďalej balík môžete sledovať na stránke kuriérskej spoločnosti: DPD Sledovanie zásielky

Nemohol som prevziať svoj balík. Čo mám robiť?

Kuriér sa pokúsi balík znova doručiť nasledujúci pracovný deň (má možnosť na 2 pokusy o doručenie).

Môžem požiadať o neskoršie doručenie?

Áno. Prosíme, aby ste pri objednávke do políčka „Poznámka k objednávke“ zapísali dátum, kedy chcete prevziať zásielku.

Mám možnosť prevziať svoju objednávku aj v obchode?

Nie, tovar odosielame kuriérskou spoločnosťou DPD.

Je zásielka poistená?

Áno, cena je zahrnutá v poplatku za poštovné.

Platí sa poplatok za balenie?

Nie. Náklady sú už zahrnuté v poštovnom poplatku.

Je možné balík prevziať na pošte?

Doručenie Slovenskou poštou k vám domov alebo priamo na poštu nie je možné.

Môžem kuriérovi zaplatiť za balík platobnou kartou?

Áno, je možné platiť platobnou kartou u kuriéra.

Je možné doručiť objednaný balík aj cez víkend?

Doručenie je možné iba v pracovné dni od 8:00 do 17:00.

Otázky týkajúce sa produktov

Kde nájdem návod na použitie

Návody na použitie vo formáte PDF na stiahnutie alebo len k nahliadnutiu nájdete TU: Návody na použitie

Akú aplikáciu mám použiť?

K jednotlivým smart hodinkám a náramkom patrí iná aplikácia. V používateľskej príručke nájdete pokyny spolu s QR kódmi, po naskenovaní ktorých môžete jednoducho stiahnuť a nainštalovať aplikácie.
Upozornenie! Keďže aplikácie nie sú vyvíjané / vytvorené našou firmou, nemôžeme zaručiť ich fungovanie – záruku ponúkame len na naše produkty. V prípade problémov s aplikáciou prosíme kontaktujte vývojára.

Môžu sa smart hodinky používať aj bez aplikácie?

Samozrejme. Smart hodinky sa dajú použiť aj bez pripojenia, veľa funkcií funguje bez aplikácie (fotoaparát, kalendár, kalkulačka, krokomer, monitor spánku, dátum / čas atď.), avšak niektoré funkcie (oznámenia, hovory, SMS správy atď.) fungovať nebudú, preto ich neodporúčame používať bez pripojenia sa.

Môžu sa smart náramky používať aj bez aplikácie?

Áno, môžu, ale vôbec sa neodporúča. Ak ste si zakúpili smart náramok vhodný na meranie srdcového rytmu, krvného tlaku a hladiny kyslíka v krvi, stiahnite si k nemu patriacu aplikáciu a spárujte náramok s telefónom. Nezabudnite do aplikácie zadať svoje údaje (pohlavie, vek, hmotnosť, výška), pretože to je jediný spôsob, ako môžu optické senzory zariadenia poskytovať relevantné merania. Vynechanie tohto kroku bude mať za následok poskytovanie nesprávnych informácií.

Ako môžem spárovať svoj telefón s produktom?

Zapnite na telefóne Bluetooth a sprístupnite ho. Podľa názvu v príručke, ktorú ste dostali spolu s produktom si stiahnite aplikáciu do svojho telefónu z Obchodu Google Play alebo, v prípade iOS, z Apple Store. Inou variantou je naskenovanie QR kódu pomocou telefónu. Tento kód nájdete na obale náramku, v manuály alebo priložený v balíku.  Nainštalujte aplikáciu. Ak je to potrebné, zaregistrujte sa a prihláste sa do svojho účtu.Je potrebné povoliť všetok prístup k údajom telefónu kvôli synchronizácii. V aplikácii vyhľadajte ponuku Search/Connect/Link Bracelet/Band/Device a vyhľadajte náramok. Teraz si môžete prispôsobiť aplikáciu k svojim potrebám a zvoliť, o čom chcete dostávať upozornenia (Notification). Môžete tiež spustiť meranie (Measurement), nastaviť ciele (Goals) či osobné údaje.

Ako môžem nastaviť dátum a čas?

Po synchronizácií s aplikáciou sa dátum a čas nastavia automaticky.

Sú produkty kompatibilné s Android telefónmi?

Naše smart hodinky a náramky sú 100% kompatibilné so všetkými Android telefónmi. Minimálne systémové požiadavky: Android 4.3+ (pre fungovanie niektorých modelov je nevyhnutné mať novší operačný systém, ale tento údaj je vyznačený na našej webstránke pri pri opise produktu v časti “Parametre“).

Sú produkty kompatibilné s iOS telefónmi?

Naše smart náramky sú 100% kompatibilné s telefónom s iOS operačným systémom.
Pre naše inteligentné hodinky sú všetky funkcie kompatibilné okrem 4 funkcií, ktorými sú: diaľkové ovládanie kamery, ochrana proti stratám, synchronizácia upozornení, synchronizácia telefónneho zoznamu. Minimálna systémová požiadavka: iOS 7.0+

Sú smart hodinky v slovenčine?

Naše smart hodinky fungujú v českom jazyku

Sú smart náramky v slovenčine?

V menu náramkov nájdete iba čísla, ikony a merné jednotky (km, Kcal, Hgmm atď.), ktoré vám prezradia všetky potrebné informácie. Slová sa nepoužívajú.

Sú aplikácie v slovenskom jazyku?

Aplikácia VeryFit 2.0, ktorá patrí do série ID115, je v čekom jazyku. Ostatné aplikácie sú k dispozícii tiež v angličtine.

Dajú sa rozšíriť pamäťovou kartou?

Pamäť našich smart hodiniek sa dá rozšíriť (pamäťová karta typu micro SD (TF Card), max. 32 GB). Naše smart náramky a športové smart hodinky sa nedajú rozšíriť.

Ako sa dá vložiť SIM karta do smart hodiniek?

Naše smart hodinky majú k dispozícii slot na SIM kartu. Najprv odstráňte zadný kryt, vyberte batériu a vložte SIM kartu do slotu. Podrobné informácie o postupe nájdete v používateľskej príručke.

Aký druh SIM karty je možné použiť v smart hodinkách?

Smart hodinky sú kompatibilné s kartou typu micro SIM.

SIM karty ktorého operátora je možné použiť

Je možné použiť SIM karty všetkých operátorov.

Je možné do smart náramkov vložiť SIM kartu alebo pamäťovú kartu?

Nie, naše smart náramky nemajú sloty na SIM či pamäťové karty.

Dostanem k produktu používateľskú príručku v slovenčine?

Používateľské príručky k našich produktov si môžete pozrieť/stiahnuť na našej webstránke v slovenčine.

Aké doplnky dostanem k objednanému produktu?

Všetky naše produkty sa dodávajú s nasledujúcim štandardným vybavením:
– Dizajnová krabica „Hello Watch“
– Nabíjací kábel USB
– Chránič obrazovky
– Čistiaca handrička z mikrovlákna

K niektorým produktom okrem vyššie uvedenej štandardnej výbavy zasielame ešte:
– Sieťový adaptér USB
– Bluetooth headset
– Dotykové pero
– Adaptér SIM karty
– darčeková krabička

Podrobné informácie o výbave nájdete na stránke produktu.

Sú produkty vodotesné?

Na stránke každého jedného produktu nájdete aj Certifikát IP ochrany/krytia, ktorý podrobne popisuje odolnosť proti vode.

Čo znamená IP krytie?

IP- krytie ((International Protection Marking)  znamená Medzinárodný stupeň ochrany krytom.

Označuje ochranu technického zariadenia krytom pred vplyvmi prostredia a cudzími telesami. Kryt elektrických prístrojov je prispôsobený proti vniknutiu cudzích telies a vody v závislosti od charakteru a použitia zariadenia. Na týchto zariadeniach sa nachádzajú: IP označenie a ďalšie dve čísla, ktoré označujú stupeň IP krytia. Elektrické zariadenia sa vyrábajú s rôznym stupňom krytia podľa typu potrebnej ochrany pred rôznymi vplyvmi prostredia.
S rastúcimi číslami sa zvyšuje aj ochrana zariadenia. Pri elektroinštalácii sa musí vždy zohľadniť charakteristika miestnosti a na základe toho si musí elektrikár zvoliť vhodné IP krytie pre svietidlá a príslušenstvo:
Podrobné informácie týkajúce sa IP krytia nájdete tu: IP krytie

Majú produkty monitor srdcovej frekvencie?

Väčšina našich produktov má optický snímač srdcovej frekvencie, pre bližšie informácie si pozrite technický list produktu.

Môj smart náramok meria nepravdivé údaje. Čo mám robiť?

Ak ste si zakúpili smart náramok vhodný na meranie srdcového rytmu, krvného tlaku a hladiny kyslíka v krvi, stiahnite si k nemu patriacu aplikáciu a spárujte inteligentný náramok s telefónom. Nezabudnite do aplikácie zadať svoje údaje (pohlavie, vek, hmotnosť, výška), pretože to je jediný spôsob, ako môžu optické senzory zariadenia poskytovať relevantné merania. Vynechanie tohto kroku bude mať za následok poskytovanie nesprávnych informácií.

Ako mám nainštalovať zariadenie?

Pred použitím zariadenie nabite a nechajte ho na nabíjačke najmenej 2 hodiny. Stiahnite a nainštalujte k nemu patriacu aplikáciu do svojho smartfónu. Postupujte podľa inštrukcií, ktoré nájdete používateľskej príručke.

Otázky týkajúce sa záruky

Aká je záručná doba?

Na všetky produkty, ktoré predávame, poskytujeme 24-mesačnú záruku výrobcu v prípade zakúpenia produktu fyzickou osobou nepodnikateľ, v prípade nákupu na IČO záruku 12 mesiacov, a 14-dňovú záruku vrátenia peňazí.

Na čo sa záruka nevzťahuje?

– Nesprávna preprava, skladovanie
– Násilné vonkajšie vplyvy, zranenia
– Nepoužívanie v súlade s IP krytím
– Poškodenie v dôsledku prepätia
– Nesprávna manipulácia
– Skladovanie vo vlhkom prostredí
– Vonkajšia oprava, rozšírenie, úprava
– Prírodzené opotrebenie

Ako môžem uplatniť záruku?

Na uplatnenie záruky pošlite e-mail na adresu shop@hellowatch.sk, presne a podrobne opíšte chybu alebo príčinu poruchy. Prosíme vás o priloženie niekoľkých fotiek, a ak je možné pošlite aj krátke video. Spolu s tovarom pošlite aj kópiu faktúry.

Spätný tovar sa vybaľuje pred kamerou; pokiaľ je to možné, kolegovia sa pokúsia reprodukovať poruchový jav už v čase vybaľovania, aby ho mohli čo najskôr odstrániť. Ak počas vybaľovania a testovania vzniknú akékoľvek otázky, budeme vás kontaktovať e-mailom.

Dôležité! Ako sa dočítate aj na faktúre, naše produkty dodávame s holografickou „Smart“ nálepkou, ktorej nedostatok môže komplikovať vybavenie reklamácie a vrátenia tovaru. Neodstraňujte túto nálepku počas záručnej doby! Naša spoločnosť si vyhradzuje právo na expiráciu, ak dôjde k nadmernému opotrebovaniu produktu, ktoré mohlo byť spôsobené neopatrným nosením / skladovaním.